به گزارش سلام دلفان، عضو سازمان نظام صنفی رایانهای تهران با انتقاد از انحصار دولتی در واردات اینترنت، گفت: شرکت زیرساخت به جای تجارت پهنای باند طبق وظایف قانونی به ...
به گزارش سلام دلفان، عضو سازمان نظام صنفی رایانهای تهران با انتقاد از انحصار دولتی در واردات اینترنت، گفت: شرکت زیرساخت به جای تجارت پهنای باند طبق وظایف قانونی به مالکیت دروازههای بین المللی اینترنت و مدیریت لینک انتقال بین استانی و کسب درآمد از این مسئولیت بپردازد.
ادامه خبر را در اینجا بخوانید
Powered by WPeMatico



